top of page

AKO POLOŽIŤ OTÁZKU PRE TAROT


Tarot je forma veštenia, ktorá má rada konkrétne otázky. Čím viac je otázka konkrétnejšia a zameraná na špecifický cieľ, tým je tarotový výklad konkrétnejší a presnejší. Ak otázka nemá presné zameranie, alebo ak samy neviete, čo sa chcete dozvedieť, odpoveď bude tiež všeobecná, alebo bude odrážať vašu nerozhodnosť.

Ide teda o jednoduchú rovnicu:

Otázka s presným zameraním prinesie odpoveď s presným zameraním.

1. Zameranie

Zamerajte váš tarotový výklad hlavne na seba, a ako VÁS ovplyvňuje situácia ohľadom tretích a štvrtých osôb. Vy ste mentálne pripravená na to, že sa budeme pozerať na energie okolo vášho života a problému. Vaši duchovní sprievodcovia mi pomôžu získať čo najviac detailov a rád ohľadom vášho problému. Toto platí aj pre pohľad na vašu budúcnosť. Ak však budete chcieť vyložiťkarty o vašom bývalom partnerovi, s ktorým už nie ste v kontakte, alebo vašich súrodencoch, či sesterniciach, to je, ako keby ste analyzovali niekoho, kto vám na to nedal povolenie. Niekoho v diaľke. Energie tam môžu byť skreslené, skrivené a výklad bude veľmi všeobecný, alebo úplne nepresný. To, že chcete vedieť o vašom partnerovi, alebo blízkych rodinných príslušníkoch je úplne vporiadku. Avšak pri Tarote si pomôžete získať čo najlepší výklad tak, že vaše zameranie bude na VAŠOM vlastnom osude, nie na osude niekoho iného. Získate tak cez výklad návod, ako by ste VY mohli situáciou obrátiť na lepšie, alebo vyriešiť daný problém. Vy ste tá, ktorá má moc nad svojím osudom.

Na konci tohto článku nájdete konkrétny príklad otázkok z praxe. Budete vidieť, ako sa dali krásne preštylizovať.

2. Konkrétnosť

Napríklad: Ak sa chcete spýtať otázku, ktorá sa týka oblasti života, ako je napríklad láska, odporúčam vám, aby ste Tarotu dali určité nasmerovanie, ktorým sa má výklad uberať. Netreba odhaliť všetky detaily situácie. Stačí len, aby ste Tarot nasmerovali na tú konkrétnu oblasť, ktorú potrebujete poriešiť.

A naopak, ak svoju otázku nešpecifikujete, Tarot vám poskytne buď veľmi všeobecnú odpoveď, ktorá vám síce bude dávať zmysel, ale veľa sa nenaučíte o tom, ako váš problém vyriešiť, alebo ukáže len maličkú časť toho, čo chcete vedieť.

Namiesto toho, aby ste sa Tarotu opýtali, „Aká je moja budúcnosť v láske?“, či len „Láska?“,

by ste sa mali opýtať,

„Som vo vzťahu s priateľom a zaujíma ma, ako sa to ide vyvíjať, či sa vezmeme.“, alebo „Už dlho som sama. Nájde sa pre mňa niekto. Ako pristupovať k tomu, aby som si našla partnera?“,

alebo „Som vydatá, ale neklape nám to. Aké sú tam príčiny, čo môžem urobiť? Ako to medzi nami dopadne?“

Tento istý princíp platí aj pre ostatné oblasti života, ako je práca, kariéra, finančná situácia, atď.

Príklady dobre položených otázok:

„V práci sa mi nepáči. Je to dobrý nápad začať si hľadať druhú prácu? Nájdem si vôbec niečo? Ako mám túto situáciu riešiť?“

„Ako by som mala postupovať, ak chcem dosiahnuť finančný postup v kariére?“

„V poslednej dobe sa mi v ničom nedarí. Prečo? Ako to môžem zmeniť?“

3. Áno/nie

Vyhnite sa otázkam, ktoré si vyžadujú „áno/nie“ odpoveď. Takéto otázky sú extrémne limitujúce. Uvediem príklad:

„Vrátime sa k sebe s mojím ex priateľom? – touto otázkou sa limitujete dvoma spôsobmi:

A) nedávate si možnosť toho, že sa možno vo vašom živote objaví niekto nový;

B) Odpoveďou by bolo len „áno/nie“, bez toho, aby ste sa dozvedeli detaily.

Radšej sa opýtajte,

„Povedz mi niečo o mojom vzťahu s ex priateľom.“, alebo „S priateľom sme sa rozišli, ale neviem sa s tým zmieriť. Ako môžem docieliť to, aby sme k sebe sa vrátili. Je to vôbec možné?“

Ďalší príklad: „Kúpim si dom do konca tohto roku?“

Lepšia otázka by bola,

„Ako sa bude vyvíjať moja snaha kúpiť si byt do konca roka?“, „Čo môžem urobiť preto, aby som si kúpila byt do konca roka?“

4. Čas

Je veľmi lákavé spýtať sa otázku, ktorá vám dá presne načasovanie odpovede v budúcnosti. My, ľudia, potrebujeme z času na čas získať nejakú istotu o tom, čo sa ide stať, a že sa naše plány dosiahnu presne vtedy, keď to očakávame. Avšak, ak sa vo vašej otázke zameriate len na čas, zbytočne sa tým limitujete, pretože čas je relatívny a nie vždy sa niečo dá predpovedať presne do mesiaca a do dňa. Zároveň, budúcnosť nie je vytesaná z kameňa, nie je nemenná a predurčená do bodky. Budúcnosť sa môže zmeniť vašimi rozhodnutiami, ktoré urobíte medzi tarotovým výkladom a plánovaným zavŕšením situácie. Áno, sú osudové udalosti, ktoré sa dajú presne predpovedať, ale vo väčšine prípadov pre každú z nás existujú rôzne scenáre budúcnosti. Buď je to tak,že rôzne cesty vedú k jednému a tomu istému výsledku, alebo je váš osud taký, že každé rozhodnutie vás posunie na inú cestu životom.

Ak toto aplikujeme na otázku pre Tarot, vy sa môžete chcieť spýtať, „Kedy ma Martin požiada o ruku?“

Lepšia otázka by bola,

„Ako môžem zlepšiť moje šance na to, aby ma Martin požiadal o ruku?“, alebo „Aká je moja budúcnosť s Martinom?“, „Akým smerom sa vyvíja môj vzťah s Martinom?“

Ďalší príklad, „Kedy sa od nás odsťahuje moja svokra?“

Lepšie formulovaná otázka by bola,

„Ako by som mohla presvedčiť moju svokru, aby sa od nás odsťahovala?“, alebo „Čo potrebujem vedieť, aby som zlepšila naše vzťahy so svokrou?“

5. Mentálne rozpoloženie

Je dôležité, aby ste zostali pokojná, keď sa tarotu pýtate otázku. Tarot odráža energie v tom danom momente a na základe nich aj odráža udalosti v budúcnosti. Mali by ste sa snažiť uvoľniť od stresu, či prílišnej nervozity a strachu, keď si žiadate o tarotový výklad. Ak je vaša myseľ veľmi negatívna, ste totálne vystresovaná a bojíte sa, že „čo ak mi vyjde toto, alebo hento?“, „Dúfam, že mi nevyjde to, že ma môj muž podvádza!“, vaše negatívne emócie majú moc výklad ovplyvniť. Výklad tak môže odraziť vaše mentálne rozpoloženie namiesto toho, aby vám ukázal pravý charakter energií danej situácie.

Snažte sa, aby ste boli pokojná. Neočakávajte to najhoršie. Myslite pozitívne. Verte tomu, že vám Tarot pomôže nájsť nasmerovanie a odpovede, ktoré potrebujete počuť. Zhlboka sa nadýchnite a vydýchnite.

PRÍKLAD Z PRAXE

Toto je veľmi pekný príklad toho, ako sa otázky vedia preformulovať.

Pôvodné otázky:

Čo ma zaújma 1. Vzťah mňa a dcéry, 2. Vťah dcéry a priateľa,,,, vadí jej? 3. Môj terajší vzťah, rozvíjať a snažiť sa alebo radšej ukončiť 4. Vzťah mňa a rodiny, 5. Kúpila som byt,,, finančne to budem zvládať? Alebo sa zamotám a budem žiť biedne, mám byt radšej predať? 6. Budem niekedy spokojnejšia?

Oveľa lepšie sformulované otázky:

1.Akým smerom sa bude vyvíjať môj vzťah s dcérou? Čo môžem spraviť pre to, aby som ho zlepšila 2. Čo môžem spraviť pre to, aby som sa zmierila z minulosťou? Mám mentálne nevyriešené veci z minulosti. 3. Smeruje niekam môj terajší vzťah? Má šancu na prežitie? 4. Zlepší sa moja finančná situácia? Zvládnem hypotéku ? 5. Medzi mnou a mojou rodinou je napätá situácia. Je správna voľba obmedziť styk ? 6. Nájdem vnutorny pokoj? Čo preto môžem urobiť? Ako sa to bude vyvíjať?

Tieto rady sú vašou pomôckou na to, aby ste získali z vášho tarotového výkladu čo najviac, aby vám odpovede dali to presne, čo chcete a potrebujete vedieť. Ak ste si nie istá, akú otázku by ste mali Tarotu položiť, kľudne ma kontaktujte a spoločne váš problém môžeme prediskutovať a zistiť, čo sa Tarotu opýtať.

Save

Save

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page